Centrum dodawania komunikatów eksploracji
Dane wprowadzjącego komunikat
Login:

Świat:


Dane dotyczące komunikatu
Typ komunikatu


Przypominam, że znalezienie przedmiotu to nie BONUS. Ten typ komunikatu będzie się pojawiać kiedy znajdziecie np. kolejny smoczy sweter, a nie garść złota z bonusu!!!!

Miejsce występowanie komunikatu (tylko dla komunikatów dotyczących ruchu)


Treść komunikatu


Bonus XP (może przyjmować wartości ujemne) [od -400 do 400] [zwykle nie więcej jak 25xp i tylko na trudnych polach, żeby low-level nie szalał, ustawiać niską szanse]


Bonus PR (może przyjmować wartości ujemne) [od -4 do +10] [zwykle nie więcej jak 2] [troche mniej rygorystycznie jak przy XP]


Bonus HP (może przyjmować wartości ujemne) [od -1000 do 1000]


Bonus $$ (może przyjmować wartości ujemne) [od -1500 do 3000]


Szana na wystąpienie komunikatu w skali 1-150 (tylko dla komunikatów dotyczących ruchu)

Dla bonusów o dużej ilości (np. złoto powyżej 2500) ustawiać szanse w granicach 1-3
Dla bonusów o ujemnej wartości wartości szansy i niewielkich lub średnich wartościach bonusów od 1-70 w zależności od okrucieńswa. Bonusy można łączyć jednak musi się to odbić na znacznym obniżeniu szansy wystąpienia.
Zapewne i tak wartości bonusów i szans przejdą moją korektę ze względu na lepszą znajomość własnego systemu ;)

Pamiętać, żeby większa część dodawanych komunikatów w ogóle nie zawierała BONUSÓW lub zawierała niewielkie liczby (wówczas ustawiamy szanse 150). Niech co 5-6 komunikat będzie z bonusem.



Żadnych przekleństw czy treści niezgodnych z polskim prawem. Pamiętajcie, że ja to czytam. Polecam też unikanie zbyt wielce rozbudowanych opisów, ostatecznie są to tylko komunikaty ;)









Dodanych komunikatów: 126 / Komunikatów oczekujących: 314 / Komunikatów odrzuconych: 30

System w fazie testów. Uwagi piszcie na gg do mnie #3343 (VeXoriuS)